برگزاری آیین بازنشستگی همکار محترم معاونت بهداشت آقای احمد محبوبی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری مراسم تقدیری به پاس زحمات و تلاشهای احمد محبوبی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی و به افتخار بازنشستگی ایشان در سالن امام جواد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.
در این مراسم دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای احمد محبوبی در طول دوران خدمت، با اهداء لوح تقدیر و هدایا برای ایشان آرزوی موفقیت و شاد باش نمودند.
در این مراسم جمعی از همکاران معاونت بهداشت و دیگر معاونت های دانشگاه حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :