برگزاری آیین بازنشستگی همکار محترم معاونت بهداشت آقای احمد محبوبی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر

برگزاری آیین بازنشستگی همکار محترم معاونت بهداشت آقای احمد محبوبی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر

 برگزاری آیین بازنشستگی همکار محترم معاونت بهداشت آقای احمد محبوبی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری مراسم تقدیری به پاس زحمات و تلاشهای احمد محبوبی رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های غیر واگیر معاونت بهداشتی و به افتخار بازنشستگی ایشان در سالن امام جواد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای احمد محبوبی در طول دوران خدمت، با اهداء لوح تقدیر و هدایا برای ایشان آرزوی موفقیت و شاد باش نمودند.

در این مراسم جمعی از همکاران  معاونت بهداشت و دیگر معاونت های دانشگاه حضور داشتند.  

  • کد خبر : 39793
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *