پیام تبریک روز علوم آزمایشگاهی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، در پیامی ضمن گرامیداشت سی فروردین سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه این روز را بهتمامی فعالان این حوزه تبریک گفت و از مجاهدتهای مسئولانه کادر آزمایشگاههای دانشگاه در کارزار مقابله با کووید۱۹ قدردانی نمودند.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان، در پیامی ضمن گرامیداشت سی فروردین سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک نامدار ایرانی و روز آزمایشگاه این روز را بهتمامی فعالان این حوزه تبریک گفت و از مجاهدتهای مسئولانه کادر آزمایشگاههای دانشگاه در کارزار مقابله با کووید۱۹ قدردانی نمودند.
متن پیام به شرح زیر است:
با سلام و احترام و سپاس
تلاشگران علوم آزمایشگاهی با تشخیص به موقع عوامل بیماری زا، افتخار مدافعین خطوط اول نبرد با بیماری ها را از آن خود کرده و با فداکاری و گذشت، سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای ارزش های والای انقلاب اسلامی و سلامت جامعه گذاشته اند از این رو توجه به نقش و اهمیت دادن به جایگاه فعالان آزمایشگاهی در پیشبرد اهداف نظام سلامت و ارتقای خدمات این حوزه بسیار موثر و اثربخش است.
بدون شک روز آزمایشگاه، روز سپاس از جانها و اندیشههای والایی است که در پویایی نظام سلامت خالصانه تلاش می کنند و جامعه بزرگ آزمایشگاهیان، دیده بانان گمنام عرصه های سلامت کشور هستند که در راه اعتلای سلامت جامعه همواره می کوشند، به ویژه در این روزهای سخت و حساس مبارزه با کرونا که جامعه شریف علوم آزمایشگاهی دوشادوش کادر بهداشت و درمان در جهت تشخیص، درمان و بهبودی بیماران صادقانه تلاش می نمایند.
اینجانب ضمن قدردانی از زحمات بیبدیل تمامی کارکنان آزمایشگاها این روز را به اساتید، کارشناسان، دانشجویان و کلیه کارکنان خدوم حوزه علوم آزمایشگاهی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و بهروزی و توفیق در دستیابی به اهداف متعالی نظام سلامت را برای این قشر زحمتکش و گمنام خواستارم.