واکسیناسیون حجاج جهت اعزام به عربستان آغاز شد

 واکسیناسیون حجاج جهت اعزام به عربستان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، واکسیناسیون حجاج جهت اعزام به عربستان آغاز شد.

با عنایت به ابلاغ طرح " مدیـریت هوشمـند بیـماری کرونا " و آخرین ابلاغیه های واکسیناسیون حجاج گرامی واکسیناسیون حجاج جهت اعزام به عربستان آغاز گردید.

 در راستای خدمت رسانی بهتر و سریع تر به حجاج گرامی تیم اکیپ سیار مرکز بهداشت شهرستانهای سمنان و دامغان جهت تزریق واکسن ipv  و کووید-19 به محل آموزش حجاج مراجعه و واکسیناسیون حجاج و مسئولین کاروان را انجام دادند.

دانشگاه علوم پزشکی سمنان از نظر تامین واکسنهای کووید-19 مورد قبول کشور عربستان و واکسن ipv کمبودی ندارد و خوشبختانه واکسیناسیون همه حجاج طبق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است.

  • کد خبر : 37955
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *