جلسه مرکز اسناد و شواهد راهبردی سلامت ذیل دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه سوم خرداد ماه سال جاری اولین جلسه مرکز اسناد و شواهد راهبردی سلامت ذیل دبیرخانه ساغ استان با حضور دکتر محمد عزتی مسئول "مرکز اسناد راهبردی سلامت استان"، مهندس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی، خانم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت جامعه برگزار شد.
در این نشست که با هدف بررسی، پایش و بازنگری برنامه جامع سلامت استان سمنان با توجه به اسناد بالادستی برگزار شد، دکتر رهبر مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریها، مهندس باطبی مدیر سلامت محیط و کار، مهندس کرمانی رئیس گروه سلامت کار، خانم میر معصومی رئیس گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد، آقای حسینی رئیس گروه بهبود تغذیه، خانم دکتر اقوامی کارشناس مسئول سلامت میانسالان و سالمندان، خانم نظامی کارشناس جمعیت و سلامت باروری ، خانم لاریجانی کارشناس مسئول جوانان، نوجوانان و مدارس، نیز حضور داشتند.
دکتر عزتی بیان داشت: برنامه جامع سلامت استان با هدف فراهم نمودن میثاق نامه استانی، جلب همکاری های بین بخشی و مشارکت مردم و در راستای نظام نامه استانی مدیریت سلامت همه جانبه با همکاری حداکثری دستگاه های اجرایی از مسیر ارزیابی جامعه و در راستای اسناد بالادستی تنظیم و بازنگری خواهد شد.
و در ادامه مهندس دارائی در مورد فرایند بازنگری برنامه جامع سلامت استان با توجه به اسناد ملی ابلاغ شده توضیحاتی بیان نمود.
در پایان مقرر شد که شاخص های هر یک از اسناد ملی با عنوان نیم رخ سلامت استان تنظیم و مداخلات مورد نیاز طرحی گردد.