تقدیر و تشکر سرپرست دفتر مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طی نامه رسمی از سوی سرپرست دفتر مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی تقدیر و تشکر گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طی نامه رسمی از سوی سرپرست دفتر مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی تقدیر و تشکر گردید.
برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی فرایندی نظامند، پویا و مستمر است که به دنبال کشف عوارض ناخواسته ایمن سازی، گزارش، کنترل و در نهایت بهبود شرایط و فرایندها در جهت کاهش عوارض ناشی از واکسن است.
آقای دکتر رهبر مدیر گروه مدیریت پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن بیان این نکته و تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران دخیل در راستای این برنامه افزودند دانشگاه علوم پزشکی سمنان جزو 12 دانشگاه برتر کشور در برنامه مراقبت پیامدهای نامطلوب ایمن سازی در سال 1401 قرار گرفته است.
همچنین اذعان داشت این موضوع به معنای بروز عوارض بیش از انتظار نیست بلکه به معنای سیستم و فرایند طرح ریزی شده جهت کشف، گزارش و مداخله برای کنترل عوارض ناخواسته ایمن سازی می باشد.
لینک کوتاه خبر :