بزرگداشت هفته جوان به همراه تقدیر از جمعی از زوج های جوان شاغل در دانشگاه

بزرگداشت هفته جوان به همراه تقدیر از جمعی از زوج های جوان شاغل در دانشگاه

 بزرگداشت هفته جوان به همراه تقدیر از جمعی از زوج های جوان شاغل در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

در راستای بزرگداشت هفته جوان (21 لغایت 27 اسفند 1400)، محفلی به منظور تقدیر از همکاران شاغل در دانشگاه که در دو سال اخیر با توجه به محدودیت های کرونایی در کمال سادگی و با توکل به حضرت حق  زندگی مشترک خود را آغاز نمودند، در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه به همت واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس برگزار گردید.

 در ابتدای نشست لاریجانی کارشناس مسئول سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس معاونت، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین برای یکا یک آنان آرزوی سلامتی و خوشبختی نمودند.

سپس معاون بهداشتی  دانشگاه با اعلام شاد باش و اظهار خرسندی از عمل به این سنت حسنه خاطر نشان کرد در جهت استحکام بنیان خانواده یکی از ضروریات، اهتمام به اقامه نماز و دیگری رعایت حریم های شخصی در خانواده می باشد.

سید سعید کسائیان در ادامه در خصوص اهمیت ازدواج و نقش آن در سلامت جامعه و همچنین راهکارهایی برای تحکیم بنیان خانواده، توضیحاتی ارائه کرد.

 در پایان  به هر یک از زوج های جوان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود اهدا گردید.

  • کد خبر : 36629
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *