برگزاری یازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه در سال ۱۴۰۲
یازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی سال جاری امروز 10 مرداد، با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
یازدهمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی سال جاری امروز 10 مرداد، با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و مدیران گروه های ستادی معاونت در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه هر یک از مدیران فنی واحد ها به بیان مشکلات و چالش های مربوطه به واحد خود پرداختند. در این میان، در خصوص نحوه برگزاری و امتیاز دهی آموزش های ضمن خدمت پرسنل بحث شد و تبادل نظر شد،که نفیسه بنائی کارشناس مسئول بهورزی معاونت به این سوالات پاسخ گفت.
همچنین کارشناس مسئول بهورزی معاونت در خصوص دقّت در نگارش سمت "جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان"در مکاتبات و اخبار تاکید کرد.
در ادامه دکتر سید سعیدکسائیان در خصوص موارد مطرح شده توسط هر واحد توضیحات و راهکار های مفید فایده ایی ارائه نمود، وی افزود مرتفع نمودن مشکلات نیازمند همکاری و تعامل، بین تمامی همکاران مرتبط در واحد ها می باشد.
در پایان مهندس دارایی اضافه کرد، از این پس هفته چهارم هر ماهِ فرد، جلساتی با حضور تمامی همکاران حوزه معاونت در جهت نشاط اجتماعی، تبادل افکار و ایجاد انگیزه کاری در پرسنل با رویکرد بیان موضوعات مهارت محور برگزار می گردد.
لینک کوتاه خبر :