برگزاری چهارمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه

 برگزاری چهارمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان

           امروز 27 اردیبهشت ماه سال  1401 چهارمین جلسه شورای مدیران با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی و جمعی از مدیران واحدهای فنی  این معاونت در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید. 

در این جلسه ابتدا دکتر سید سعید کسائیان در راستای اجرای برنامه قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت بر تشکیل کمیته ها و  زیر کمیته ها در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف برنامه، در اسرع وقت تاکید نمود، سپس توضیحاتی در خصوص پیگیری برنامه های ساغ ( دبیر خانه سلامت و امنیت غذایی استان ) و  برنامه سند تقویت نظام شبکه ارائه کرد.

در ادامه جلسه دکتر محمد ناصر رهبر گزارشی در خصوص شاخص بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن ارائه نمود و در پایان هر یک از مدیران واحدهای ستادی در مورد مسائل مربوط به واحد خود نقطه نظراتی را بیان کردند .

  • کد خبر : 37521
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *