برگزاری جلسه هم اندیشی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی سالمند

برگزاری جلسه هم اندیشی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی سالمند

 برگزاری جلسه هم اندیشی به مناسبت فرارسیدن هفته ملی و روز جهانی سالمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با عنایت به نزدیک شدن به هفته ملی و روز جهانی سالمند و به منظور برگزاری هر چه بهتر این هفته ،جلسه هم اندیشی با حضورآقای دکتر کسائیان معاونت محترم بهداشتی، آقای مهندس دارائی معاون فنی وکارشناسان محترم ستادی و کارشناسان  محترم معاونت توسعه ،درمان ،روابط عمومی و معاونت غذا ودارو در محل سالن آموزش معاونت بهداشتی تشکیل گردید .در ابتدای جلسه دکتر اقوامی کارشناس سالمندان معاونت بهداشتی در زمینه هفته ملی و روزجهانی سالمند و شعار این هفته توضیحاتی ارائه نمودند .

در پایان با توجه به دستورالعمل اجرایی این هفته هر یک از شرکت کنندگان توضیحاتی بیان فرمودند و در مورد چگونگی برگزاری هر چه بهتر آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 

  • کد خبر : 39751
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *