برگزاری جلسه مشترک اداره کل زندان ها با معاونت بهداشتی دانشگاه
برگزاری جلسه مشترک در جهت هم فکری و هم افزایی در خصوص ارتقاء سطح سلامت زندان های استان سمنان با معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، جلسه ای به منظور هم فکری و هم افزایی در خصوص ارتقاء سطح سلامت زندان های استان سمنان روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر محمد ناصر رهبر مدیریت گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئولین اداره کل زندان ها در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.
در این جلسه ضمن اعلام رضایت از همکاری بین بخشی، بر ضرورت تقویت و هماهنگی این همکاری ها تاکید گردید. ارائه جدول زمانی بازدیدها، تقویت بیماریابی، جذب یک نفر نیروی بهداشت حرفه ای، معرفی زندان به عنوان یک مرکز حامی سلامت و هماهنگی در فوریت های بهداشتی احتمالی از مهمترین تصمیمات این جلسه بوده است.
لینک کوتاه خبر :