برگزاری جلسه مشترک به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک شهرستان دامغان

برگزاری جلسه مشترک به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک شهرستان دامغان

 برگزاری جلسه مشترک  به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک شهرستان دامغان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری، جلسه ای به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک شهرستان دامغان در محل سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه تشکیل گردید.

در این جلسه که دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی، دکتر سید حسن تقوی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، دکتر محمد ناصر رهبر مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت و جمعی از کارشناسان مرتبط در سطح معاونت بهداشتی و شبکه بهداشت و درمان دانشگاه حضور داشتند، ضمن بررسی آخرین وضعیت بیماری سالک و مشکلات و مسائل مربوط به آن، به عملکرد واحدهای مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخته شد.

همچنین دکتر سید سعید کسائیان ضمن تشکّر از همه اقدامات صورت گرفته، پیگیری و مطالبه جدی پیشگیری و مبارزه با بیماری سالک را از طریق دبیرخانه های ساغ شهرستان و استان را خواستار شد.

در ادامه می توان از "برخورد قانونی با دستگاههای و افراد دارای مسئولیت در این زمینه که به وظایف قانونی خود عمل نمی کنند با عنوان "ترک فعل" و پیگیری آن از دستگاه قضایی" به عنوان مهمترین مصوبات  این جلسه نام برد. 

  • کد خبر : 45893
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *