برگزاری جلسه دبیرخانه ستاد کرونای دانشگاه

 برگزاری جلسه دبیرخانه ستاد کرونای دانشگاه

   به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در تاریخ 12 شهریور سال جاری، جلسه دبیرخانه کنترل کرونا دانشگاه با حضور اقای مهندس دارایی معاون فنی معاونت بهداشتی و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات این معاونت تشکیل گردید.
  در ابتدای جلسه ضمن پیگیری انجام موارد مطرح شده در صورتجلسه قبلی به بررسی علل سرعت پایین واکسیناسیون و مشکلات و مسائل مطرح شده در این خصوص پرداخته شد. 
   سپس در ادامه تصمیماتی در خصوص، جمع آوری سوالات مرتبط با واکسیناسیون کرونا و پاسخگویی مناسب به آنها، تاکید بر تزریق واکسن کرونا در تمامی مراکز و پایگاهها خدمات جامع سلامت، رتبه بندی شهرستان ها در خصوص موضوع واکسیناسیون کرونا و همچنین مقایسه آماری و تحلیلی مناسب از فوت ها به علت کرونا قبل و بعد از واکسیناسیون کرونا اتخاذ گردید . 
 
  • کد خبر : 39519
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *