برگزاری جلسه تقدیر از زوج های جوان شاغل در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، در راستای بزرگداشت هفته ازدواج (30 خرداد لغایت 4 تیر 1402)، محفلی به منظور تقدیر از همکاران شاغل در دانشگاه که در سال گذشته زندگی مشترک خود را آغاز نمودند، در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه به همت واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس برگزار گردید.
در ابتدای نشست، زهرا لاریجانی کارشناس مسئول سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس معاونت، ضمن عرض خیر مقدم خدمت حاضرین، برای آنان آرزوی سلامتی و خوشبختی نمودند.
همچنین مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت بهداشتی، ضمن تبریک به حاضرین، از آنها خواستند که اگر تجربیات و خاطراتی دارند اعلام بفرمایند تا به کسانی که در آینده قصد ازدواج دارند، منتقل شود شاید برای آنها مفید باشد. در این راستا بعضی از مدعوین نظرات خود را بیان نمودند.
سپس آذر نظامی مسئول دبیرخانه جوانی جمعیت، با عرض تبریک و آرزوی خوشبختی، در مورد جوانی جمعیت و فرزندآوری توضیحاتی را مطرح نمود.
در پایان دکتر سیدسعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، با اظهار خرسندی از عمل به این سنت حسنه و اعلام تبریک و شادباش، گذشت و صداقت را بهعنوان ضروریات استحکام بنیان خانواده مطرح فرمودند و به رسم یاد بود هر یک از زوج های جوان لوح تقدیر و هدیه ای اهدا کردند.