برگزاری جلسه افزایش پوشش واکسیناسیون کرونا در گروه 5 تا 12 سال
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به منظور افزایش میزان پوشش واکسیناسیون کرونا در گروه دانش آموزان، جلسه ای به منظور برنامه ریزی حضور فعال تیم های سیار واکسیناسیون در مدارس در روز یکشنبه 7 فروردین 1401 ساعت 30 / 9 صبح در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه که نمایندگانی از استانداری و اداره آموزش و پرورش استان حضور داشتند در خصوص ارتقاء پوشش واکسیناسیون کووید در گروه هدف بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه مقرر گردید با توجه به اهمیت موضوع هر یک از اعضا همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها از بستر فضاهای مجازی جهت آگاه سازی و اغنای افکار عمومی درمورد مزایای واکسیناسیون کرونا بیش از پیش استفاده گردد.
لینک کوتاه خبر :