برگزاری اولین کمیته مدارس مروج سلامت
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین کمیته مدارس مروج سلامت با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، معاون سلامت اداره آموزش و پرورش استان، کارشناس اداره نوسازی مدارس و مدیران واحدهای فنی مرتبط در تاریخ 23 مهر ماه تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه کارشناس مسئول سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس در خصوص معرفی برنامه مدارس مروج توضیحاتی ارائه کرد. سپس معاون بهداشتی دانشگاه در خصوص اهمیت سلامت دانش اموزان و کیفت سازی مدارس صحبت نمود .
در ادامه در خصوص برگزاری جلسات در سطوح بالاتر و استفاده از ظرفیتهای دو سازمان بحث و تبادل نظر شد. سپس هریک از کارشناسان نظرات خود در خصوص اجرای هر چه بهتر برنامه مدارس مروج در مدارس منتخب استان ارائه ندادند.
در پایان پس از جمع بندی مطالب ارائه شده راهکارهایی در خصوص برطرف نمودن مشکلات و چالشهای موجود بیان شد.