برگزاری اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

برگزاری اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

 برگزاری اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، اولین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه  و سایر اعضای گروه در تاریخ دوشنبه 1402.06.27 در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، دکتر فاطمه صرفی، کارشناس برنامه پزشکی خانواده نکاتی درخصوص برنامه سلامت خانواده، معرفی اعضا و اهداف کمیته  پایش و ارزشیابی بیان نمودند.

در ادامه دکتر سید سعیدکسائیان، انتظارات دانشگاه از پایش و نظارت بر برنامه پزشکی خانواده را تشریح نموده و تاکید کرد: همه واحدها آمادگی لازم برای شروع برنامه و فعالیتهای اختصاصی مربوط به خود را داشته باشند.

  • کد خبر : 46480
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *