برگزاری آزمون پذیرش اولین دوره کاردانی شاغلین بهورزی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، آزمون پذیرش اولین دوره کاردانی شاغلین بهورزی این دانشگاه، روز پنج شنبه ساعت ۹ صبح ۲ دی ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه برگزار گردید.
در این آزمون که با حضور نمایندگانی از اداره حراست، اداره بازرسی،عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه برگزار شد. ۴۰ نفر از بهورزان شاغل در خانه های بهداشت تحت پوشش این دانشگاه جهت حضور در دوره کاردانی بهورزی باهم به رقابت پرداختند.
این آزمون به صورت الکترونیک انجام شد و پذیرفته شدگان بعد از کسب حد نصاب نمره، در مرکز آموزش و بازآموزی بهورزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای گذراندن دوره دو ساله کاردانی بهورزی به صورت مجازی ثبت نام خواهند شد.
  • کد خبر : 34845
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *