انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی

انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی

 انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی  واحد بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی

انجام نظارت وزارتی و بازدید از برنامه های اجرایی بهبود تغذیه جامعه با رویکرد توجه خاص به تحول نظام سلامت و طرح پزشکی خانواده در حوزه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی انجام شد .

     به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در تاریخ 3 و 4 تیرماه سال جاری کارشناسان دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت خانم دکتر ترابی و خانم مشلول از برنامه های اجرایی بهبود تغذیه جامعه با رویکرد توجه خاص به تحول نظام سلامت و طرح پزشکی خانواده در حوزه بهبود تغذیه جامعه  معاونت بهداشتی بازدید و نظارت به عمل آوردند.

 ناظرین کشوری در این نظارت دو روزه، از ستاد شهرستان های گرمسار، سمنان، آرادان ، مهدی شهر، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید صفری گرمسار، مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی داورآباد و آرادان، باقری پور مهدیشهر و جهادیه سمنان، بازدید نمودند و وضعیت استقرار برنامه های بهبود تغذیه جامعه را در سطح حوزه های تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه مورد بررسی قرار دادند.

 همچنین در این بازدید ها عملکرد بهورزان، مراقبین سلامت، کارشناسان تغذیه، پزشکان و مسئول مراکز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه جلسه پرسش و پاسخ با حضور ناظرین کشوری برنامه و کارشناسان تغذیه شهرستان های تابعه برگزار شد و مشکلات اجرایی به خصوص در زمینه خدمات بهبود تغذیه جامعه ذیل برنامه تحول نظام سلامت و طرح پزشکی خانواده و ثبت اطلاعات در سامانه سیب طرح و بررسی گردید.

در پایان مصطفی حسینی مدیر گروه بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشتی، ضمن اعلام  برنامه جامع عملیاتی گروه  بهبود تغذیه در سال 1402، گزارشی از عملکرد اجرایی این واحد در سال 1401 و سه ماهه اول سال جاری ارائه نمود.  

  • کد خبر : 44925
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *