لیست اخبار صفحه :49
اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سال 1402 برگزار شد

اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در سال 1402 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در روز یکشنبه بیستم فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، جمعی از معاونان و سایر اعضای این قرارگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

برگزاری آیین بازنشستگی همکاران محترم معاونت بهداشت آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت

برگزاری آیین بازنشستگی همکاران محترم معاونت بهداشت آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت

برگزاری آیین بازنشستگی همکاران محترم معاونت بهداشت آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت

برگزاری پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان توسط معاونت بهداشتی

برگزاری پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان توسط معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه تاریخ 10 اسفند 1401 پنجمین جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان (ساغ) به ریاست ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و دبیری دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیر کل، معاون، رئیس و نمایندگانی از 33 دستگاه اجرایی و نظارتی در سالن مدیریت بحران استانداری برگزارگردید.

خبر برگزاری کارگاه تقویت بنیان خانواده (SFP) با هدف پیشگیری از اعتیاد در معاونت بهداشتی دانشگاه

خبر برگزاری کارگاه تقویت بنیان خانواده (SFP) با هدف پیشگیری از اعتیاد در معاونت بهداشتی دانشگاه

کارگاه آموزشی تقویت بنیان خانواده (SFP) با هدف پیشگیری از اعتیاد جهت کارشناسان سلامت روان شاغل در مراکز جامع خدمات سلامت و ستاد مراکز بهداشت شهرستان های تحت پوشش در تاریخ های دوم، ششم، هفتم و دهم اسفند ماه سال جاری، طی 4 روز در سالن جلسات مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار گردید.