برگزاری جلسه مشترک اداره کل زندان ها با معاونت بهداشتی دانشگاه

برگزاری جلسه مشترک اداره کل زندان ها با معاونت بهداشتی دانشگاه

 برگزاری جلسه مشترک اداره کل زندان ها با معاونت بهداشتی دانشگاه

برگزاری جلسه مشترک در جهت هم فکری و هم افزایی در خصوص ارتقاء سطح سلامت زندان های استان سمنان با معاونت بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، جلسه ای به منظور  هم فکری و هم افزایی در خصوص ارتقاء سطح سلامت زندان های استان سمنان روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر محمد ناصر رهبر مدیریت گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه و مسئولین اداره کل زندان ها در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار گردید.

در این جلسه ضمن اعلام رضایت از همکاری بین بخشی، بر ضرورت تقویت و هماهنگی این همکاری ها تاکید گردید. ارائه جدول زمانی بازدیدها، تقویت بیماریابی، جذب یک نفر نیروی بهداشت حرفه ای، معرفی زندان به عنوان یک مرکز حامی سلامت و هماهنگی در فوریت های بهداشتی احتمالی از مهمترین تصمیمات این جلسه بوده است.

  • کد خبر : 45890
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *