برگزاری آیین بازنشستگی همکاران محترم معاونت بهداشت آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت
برگزاری آیین بازنشستگی همکاران محترم معاونت بهداشت آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در تاریخ 24 اسفند ماه سال جاری مراسم تقدیری به پاس زحمات و تلاشهای آقای مهندس فرجاد باطبی مدیر گروه سلامت محیط و کار و سرکار خانم مریم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی و به افتخار بازنشستگی این زوج معاونت در سالن امام جواد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار گردید.
در این مراسم دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای این عزیزان در طول دوران خدمت، با اهداء لوح تقدیر و هدایا برای ایشان آرزوی موفقیت و شاد باش نمودند.
در این مراسم جمعی از همکاران معاونت بهداشت و دیگر معاونت های دانشگاه حضور داشتند.