برگزاری جلسه هماهنگی برنامه سفیران سلامت دانش آموز، دانشجو، طلبه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، با عنایت به اجرای برنامه سفیران سلامت شامل سفیر سلامت دانش آموز، سفیر سلامت دانشجو و سفیر سلامت طلبه در سال تحصیلی 1402- 1401 ،جلسه هماهنگی و هم افزایی با سازمان های مربوطه در تاریخ 27 مهر ماه سال جاری در سالن امام جواد(ع) ستاد دانشگاه با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه که با توجه به اهمیت آموزش و اطلاعرسانی در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی و با عنایت به تاثیر آموزش از طریق همسالان، به منظور ایجاد بستری مناسب و موثر برای اجرای برنامه های خودمراقبتی در دانشآموزان، دانشجویان و طلبه ها و انتقال آموزه های فراگیر به سایر همسالان، خانواده و جامعه تشکیل شد، خانم سعیدی کارشناس مسئول آموزش و ارتقاء سلامت در خصوص نحوه برگزاری کلاس ها و محتوی آموزشی برای طلاب، دانش آموزان و دانشجویان توضیحاتی را ارائه نمود. در ادامه چالش ها، مشکلات و راهکارهای اجرایی برنامه و مستندات مورد نیاز مورد نقد و بررسی قرار گرفت.