بازدید معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان از مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علومپزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، امروز ۲۳ خرداد ماه سال جاری دکتر کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان سمنان به همراه مهندس دارائی معاون فنی معاونت و با حضور دکتر قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، از مرکز خدمات جامع سلامت تدبیر، شهید حسنی، شماره ۲ و مرکز منتخب کووید ۱۹ شهر گرمسار بازدید کردند.
در این بازدید دکتر کسائیان ضمن دیدار و گفت و گو با پرسنل به بررسی روند ارائه خدمات بهداشتی به مردم تحت پوشش این مراکز پرداخت و بر الویت نظام سلامت در بخش بهداشت، تاکید کرد و از تلاش های کادر بهداشت در مدت همه گیری کرونا تشکر و قدردانی نمود .
لینک کوتاه خبر :