گرامیداشت روز بهورز

 گرامیداشت روز بهورز

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه  و خدمات بهداشتی درمانیعلوم پزشکی  استان سمنان؛ دکتر کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز بهورز، این روز را به بهورزان گرامی، حافظان خط مقدم سلامتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با سلام و احترام، 

 روز دوازدهم شهریور ماه روز قدردانی و ارج نهادن به خدمات گروهی از خدمتگزاران متعهد به جامعه است که همواره تحسین بین المللی را برای نظام کشور به همراه داشته اند، افرادی که هنرشان اجرای خدمات پایه و اساسی سلامت و عجین شدن با زندگی مردم است.    
   مایه فخر و مباهات حوزه بهداشت کشور است که بخش بزرگی از مهار همه گیری کووید-19 که سراسر جهان را با مشکلات اساسی و بزرگ روبرو ساخته، با تکیه بر تلاش و هدایت هوشمندانه بهورزان میسر شده و موجب بهبود شرایط گردیده است.
    با توجه به اینکه توسعه سلامت در روستاهای استان بیش از هر چیز مرهون تلاش بهورزان و تربیت کنندگان آنهاست ، خواهشمند است صمیمانه ترین تبریکات اینجانب و گروه گسترش شبکه این معاونت را به کلیه همکاران ارجمند بهورز و مربیان توانمند آن ها به مناسبت روز بهورز ابلاغ فرمایید.

 

دکتر سید سعید کسائیان

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

  • کد خبر : 39485
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *