کمیته سلامت جوانان به مناسبت هفته جوان برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، 23 اسفند مقارن با میلاد حضرت علی اکبر، روز ملی جوان و 21 اسفند لغایت 27 اسفند ماه به عنوان هفته جوان نام گذاری گردیده است. به منظور بزرگداشت این مناسبت، کمیته سلامت جوانان روز 15 اسفند ماه سال جاری در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه به همت واحد سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس برگزار گردید.
نخست معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین در جلسه در خصوص اهداف بزرگداشت هفته جوان توضیحاتی ارائه نمود. سپس کارشناس مسئول سلامت جوانان نوجوانان و مدارس معاونت راهنمای اجرای برگزاری هفته ی جوان و روز شمار هفته را قرائت و تشریح کرد.
این جلسه با حضور نمایندگانی از ادارات و سازمان های مرتبط و مسئولین واحدهای ستادی معاونت بهداشتی، برگزار شد.
در انتها هر یک از حاضرین، فعالیت های پیش بینی شده ی ادارات و سازمان های خود را اعلام کردند و هماهنگی های لازم در جهت برگزاری هر چه بهتر مراسمات هفته جوان صورت گرفت.