پیام تبریک روز داروساز

 پیام تبریک روز داروساز

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان؛

دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در پیامی به مناسبت روز داروساز، این روز را به تمامی همکاران سخت کوشا و ساعی در این حوزه تبریک گفت. 

متن پیام به شرح زیر است:

پنجم شهریور، روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروسازی، فرصت مناسبی برای یاد‌آوری و تجلیل از نقش مهم و تعیین‌ کننده جامعه داروسازان در چرخه نظام تأمین سلامت و بهداشت و درمان کشور است. بزرگداشت میلاد دانشمند بزرگ ایرانی یادآوری است، برای ما تا بدانیم که آدم های بزرگ هیچ گاه از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند.

ضمن تبریک این روز بزرگ به همه‌ محققان و اندیشمندان حوزه سلامت استواری همیشگی اندیشه و گام‌هایتان را از محضر پروردگار توانا خواستارم.
این روز بر تمامی داروسازان و دارویاران خجسته باد . 

  • کد خبر : 39366
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *