نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، روز دوشنبه دوم آبان ماه سال جاری نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت، در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست دکتر فرشید فریور گزارشی از تغییرات برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی از ابتدای سال 1401 ارائه نمود و در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون مشکلات و مسائل پزشکان و ماماهای شاغل در برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :