متن تبریک روز بهورز توسط آقای دکتر جندقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان
با سلام و احترام،
روز دوازدهم شهریور ماه به عنوان روز بهورز نام گذاری شده است. این روز برای قدردانی و ارج نهادن به خدمات گروهی از خدمتگزاران متعهد به جامعه است که سرمایه های ارزشمند نظام سلامت هستند، افرادی که هنرشان اجرای خدمات پایه و اساسی سلامت وعجین شدن با زندگی مردم است.
مناسبت امسال همانند سال گذشته، هم زمان با تداوم همه گیری کووید-19 می باشد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است و بیشتر از هر زمانی تداعی کننده نقش عمیق بهورزان در حفظ و ارتقای سلامت و ایجاد احساس امنیت خاطر در جامعه است. به گونه ای که در طول قریب به 2 سال اخیر شاهد ارائه طیف وسیع و متنوعی از خدمات و ابتکارات بهورزان عزیز بودهایم که مایه فخر و مباهات نظام سلامت است.
یقینا کلام نمی تواند توصیف کننده لطف، دلدادگی، ایثار و تعهد این عزیزان باشد، اما خواهشمند است صمیمانه ترین تبریکات اینجانب تقدیم کلیه بهورزان گرانقدر شود و آرزو دارم خدمات صادقانه ایشان مقبول درگاه احدیت باشد.