برگزاری کمیته دانشگاهی تحرک بدنی

 برگزاری کمیته دانشگاهی تحرک بدنی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، کمیته دانشگاهی تحرک بدنی در تاریخ یکم شهریور ماه سال جاری در سالن امام جواد، با حضور نمایندگان شهرستان های تابعه، مسئول تربیت بدنی دانشگاه و نماینده محترم اداره کل ورزش های همگانی استان سمنان برگزار گردید.

این کمیته با هدف افزایش فعالیت بدنی به عنوان یکی از عوامل مهم ابتلاء به بیماری های غیر واگیر تشکیل شد. در این جلسه نقطه نظرات اعضاء کمیته در خصوص انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش های همگانی استان مطرح شد. هم چنین ظرفیت های موجود در دو دستگاه با هدف نهادینه شدن فرهنگ تحرک بدنی برای کارکنان دانشگاه و و توسعه این فرهنگ به سطح جامعه در قالب برنامه های واحدهای فنی بررسی گردید.

  • کد خبر : 39445
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *