برگزاری دهمین کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشتی

برگزاری دهمین کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشتی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دهمین، کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت در تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری ساعت 11 صبح در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه، و تمامی اعضای کمیته برگزار گردید.

 
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دهمین، کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت در تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری ساعت 11 صبح در سالن جلسات  معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه و تمامی اعضای کمیته برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آذر نظامی کارشناس برنامه جوانی جمعیت در خصوص اجرایی شدن مصوبات کمیته قبلی توضیحاتی ارائه کرد و سپس ضمن ارایه گزارشی از کارگاه دو روزه "بررسی ابعاد فرزندآوری و تعداد فرزندان در نظام خانواده" برای اعضای هسته آموزشی و همایش یک روزه با همان عنوان، برای تمامی کارکنان ستادی و محیطی دانشگاه و روسای سایر ادارات استان، پیشنهاد برگزاری همایش "بایدها و نبایدهای غربالگری و پیشگیری از سقط" را داد. 
در ادامه دکتر سید سعید کسائیان،  ضمن اشاره به مکاتبه معاونت بهداشتی دانشگاه، با دستگاه های مرتبط با ماده 32 قانون جوانی جمعیت، مبنی بر استفاده از فضاهای تبلیغات محیطی در موضوع جمعیت و فرزندآوری، انجام اقدامات مربوطه را در ایام عید بسیار لازم و ضروری دانست. 
در پایان، تمامی اعضا، دیدگاه های خود را در جهت اجرای بهتر ماده های قانونی مرتبط با کمیته بهداشتی بیان کردند.

 

  • کد خبر : 42619
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *