آموزش سامانه اپراتور ملی سلامت
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه آموزشی نحوه کار با سامانه اپراتور ملی سلامت و ورود اطلاعات ساختار گسترش شبکه های بهداشت و درمان در این سامانه، در روز یکشنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولین گسترش شبکه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه آموزشی نحوه کار با سامانه اپراتور ملی سلامت و ورود اطلاعات ساختار گسترش شبکه های بهداشت و درمان در این سامانه، در روز یکشنبه تاریخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مسئولین گسترش شبکه شهرستان های تحت پوشش دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه نفیسه بنایی مدیر شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه، درخصوص اهداف راه اندازی سامانه پیشگفت و کاربردهای آن در آینده توضیحاتی ارائه نمود و گفت: در راستای اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع قرار است در آینده نزدیک، سامانه اپراتور ملی سلامت جایگزین سامانه های سطح یک پرونده الکترونیک سلامت گردد. در ادامه دکتر فاطمه صرفی راهبر سامانه سیب، نحوه کار و ورود اطلاعات ساختار در سامانه اپراتور ملی سلامت را به مدعوین آموزش داده و به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده شد.
در پایان مقرر گردید مسئولین گسترش شهرستان ها ظرف مدت دو روز تمامی اطلاعات ساختاری خود را در سامانه op ویرایش و تایید نمایند.