آزمون کتبی بیست و ششمین دوره پذیرش بهورز برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آزمون کتبی بیست و ششمین دوره پذیرش بهورز(استخدام پیمانی) درتاریخ 28 مرداد ماه 1399 راس ساعت 10 صبح، در محل مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی، برگزار گردید.
لازم به ذکر است، این آزمون برای تکمیل کادر بهورزی شهرستانهای سمنان ، سرخه و گرمسار به ترتیب جهت خانه های بهداشت رکن آباد، لاسجرد و شهرک صنعتی برگزار شد.
مدارک متقاضیان شرکت کننده در این دوره پذیرش، توسط کمیته آزمون دانشگاه بررسی و واجدین شرایط طبق شیوه نامه پذیرش بهورز، برای حضور در آزمون کتبی فراخوان شده اند.
پذیرفته شدگان در این آزمون برای مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد.
لینک کوتاه خبر :