دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

 دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برنامه های گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی در سال جاری با حضور مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت ، مهندس حمیده پرچ سرپرست گروه سلامت محیط، کارشناس مسئولان مهندسی بهداشت محیط شهرستان ها ی تابعه و کارشناسان معاونت بهداشتی در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، دومین جلسه هماهنگی برنامه های بهداشت محیط در تاریخ  10 بهمن ماه سال جاری، در محل سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای جلسه مهندس حمیده پرچ سرپرست سلامت محیط دانشگاه ضمن خیر مقدم ، مطالبی را در خصوص برنامه های بهداشت محیط و لزوم توجه ویژه به مواردی همچون بهبود عملکرد بازرسی ها و ارتقاء شاخص ها، دقت در تهیه آمار و گزارشات، تقویت آزمایشات شیمیایی آب و هدایت متصدیان به آموزشگاه اصناف و اجرای خود کنترلی و خود اظهاری بهداشتی ارائه نمود. سپس کارشناس مسئولان بهداشت محیط شهرستان های تابعه به بیان اقدامات شهرستانی و مشکلات پیش رو و نقطه نظرات خود پرداختند. در ادامه جلسه، مهندس عباس دارایی معاون فنی معاونت، توضیحاتی در خصوص پیگیری مشکلات مطرح شده توسط شهرستان ها بیان نمودند. در پایان در خصوص برنامه های بهداشت محیط بحث و تبادل نظر شد .

  • کد خبر : 49537
لینک کوتاه خبر :