گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای ( 8 اردیبهشت ماه مصادف با 28 آوریل )
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای مصادف با هشتم اردیبهشت ماه (28 آوریل)، نشستی در تاریخ یکشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان و تمامی کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در واحد های تحت پوشش معاونت در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای مصادف با هشتم اردیبهشت ماه (28 آوریل)، نشستی در تاریخ یکشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس عباس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان و تمامی کارشناسان بهداشت حرفه ای شاغل در واحد های تحت پوشش معاونت در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست، ابتدا دکتر سید سعید کسائیان، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک این روز، به ارائه مطالبی در خصوص اهمیت رعایت اصول بهداشت حرفه ای در محیط کار، رسالت ها و برنامه های بهداشت حرفه ای پرداختند.
سپس مهندس مونا شعیری سرپرست گروه سلامت کار معاونت بهداشتی پس از قرائت پیام تبریک دکترکامران قدس ریاست دانشگاه، ضمن تشریح وظایف واحد، به ارائه گزارشی از وضعیت موجود، تحلیل شاخص ها و چشم انداز آینده بهداشت حرفه ای پرداخت.
در ادامه هر یک از کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای گزارشی از عملکرد سال 1401 را ارائه کردند و به بیان نقطه نظرات ، پیشنهادات و چالش های موجود در واحد پرداختند .
در پایان معاون فنی مرکز بهداشت استان ضمن تاکید بر اهمیت انجام صحیح و دقیق فعالیت های واحد به ارائه راهکار و پیشنهادات عملی جهت رفع چالش ها و مشکلات پرداخت، همچنین مقرر گردید کارشناسان معاونت و واحدهای تابعه پیگیری های لازم را در خصوص اجرای کامل موارد مطرح شده در جلسه نمایند .