اولین جلسه گروه کاری پیشگیری از اختلالات روانی و رفتارهای پرخطر ذیل طرح تقسیم کارملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ( با محوریت برنامه پیشگیری از خودکشی) برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان؛اولین جلسه گروه کاری پیشگیری از اختلالات روانی و رفتارهای پرخطر ذیل طرح تقسیم کارملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ( با محوریت برنامه پیشگیری از خودکشی) در سال جاری از ساعت 9 الی 11 روز شنبه تاریخ 12 خرداد ماه سال جاری به ریاست دکتر سید سعیدکسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در سال جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار گردید.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بازدید کرد.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان بازدید کرد.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید کرد.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید کرد.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید کرد.
در راستای اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون دکترسید سعید کسائیان، معاونت بهداشتی دانشگاه از مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید کرد.
برگزاری اولین جلسه کارگروه سقط عمدی جنین در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اولین جلسه کارگروه سقط عمدی جنین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، در سال جاری، در روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، جمعی از معاونان و سایر اعضای این کارگروه در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
اولین جلسه کارگروه تعامل مشترک بین معاونت بهداشتی و سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص مسائل مشترک برگزار شد
اولین جلسه کارگروه تعامل مشترک بین معاونت بهداشتی و سازمان حفاظت محیط زیست درخصوص مسائل مشترک برگزار شد. در این کارگروه به منظور هم افزایی و افزایش استفاده از پتانسیل های دو دستگاه در ارتقاء سطح سلامت شاغلین و جامعه و مسائل مربوط به محیط زیست با یکدیگر به تشریک مساعی و بحث و گفتگو پرداختند