ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

 ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری ششمین جلسه "کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان" به ریاست دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان و با حضور 34 نفر از مدیران کل/معاونین/نمایندگان تام الاختیار دفاتر استانداری دستگاه های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری ششمین جلسه "کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان" به ریاست دکتر سید سعید کسائیان  معاون بهداشتی و جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان و با حضور 34 نفر از مدیران کل/معاونین/نمایندگان تام الاختیار دفاتر استانداری دستگاه های اجرایی در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته، در مورد ابزار تحلیل وضعیت و شناسایی اولویت‌های مدیریت بیماری‌های غیر‌واگیر، قانون حمایت از خانواده، پزشکی خانواده و نظام ارجاع ، واکسیناسیون و بیماریابی حجاج  توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه قدرت اله چتری معاون اداه کل حج و زیارت استان درخصوص واکسیناسیون و بیماریابی حجاج و همچنین دکتر زهرا قدسی پور مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، در زمینه پزشکی خانواده و نظام ارجاع و واکسیناسیون و بیماریابی حجاج نیزتوضیحاتی ارائه نمودند.

 در پایان بعد از بررسی پیشنهادات مطرح شده در خصوص دستور جلسه و با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار مشارکت سایر دستگاه های اجرایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه، مقرر گردید، دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات و ارسال گزارش عملکرد به دبیرخانه ساغ اقدام نمایند.

 

  • کد خبر : 44124
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *