دومین کمیته تخصصی تغذیه، سلامت و بهداشت توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید

دومین کمیته تخصصی تغذیه، سلامت و بهداشت توسط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین کمیته تخصصی تغذیه، سلامت و بهداشت روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین کمیته تخصصی تغذیه، سلامت و بهداشت  روز چهارشنبه دوازدهم بهمن ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن امام جواد(ع)  دانشگاه برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به نمایندگان سازمان های مرتبط، درخصوص اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل، از جمله "واگذاری 2 وظیفه آخر از وظایف ده گانه کمیته با موضوعات:  تقویت، گسترش و به روزرسانی شیوه های خلاقانه نشاط بانوان و اجرای برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی و سنجش شاخص های سلامت جسمی و روانی بانوان"  به کارگروه خانواده و فرزندآوری استانداری صحبت نمود.

در ادامه دکترسید سعید کسائیان، تاکید کرد اجرای برخی از مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله افزایش حق اولاد، وظیفه قانونی تمامی دستگاه ها می باشد و برخی دیگر از قوانین منحصرا مربوط  به حوزه بهداشت مربوط بوده و نیازمند تعریف شاخص هایی جهت اجرا می باشد. از این میان تعدادی دیگر از جمله وام های بانکی، جهت اجرایی شدن نیازمند پیگیری مستمر از سوی اداره ی استانداری می باشد.

در پایان ضمن جمع بندی مطالب اعلام داشت  جهت هماهنگی بیشتر و پیشبرد هر چه بهتر اهداف این کمیته هر یک از دستگاه های عضو کمیته یک نفر نماینده تام الاختیار و ثابت را به این معاونت اعلام نمایند.

  • کد خبر : 42277
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *