دوره های آموزشی با موضوع روش نگهداری، انتقال و استفاده ایمن از کپسول اکسیژن توسط گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشتی در حال برگزاری می باشد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا و افزایش استفاده و نگهداری از سیلندر های اکسیژن در منازل و مراکز بهداشتی درمانی و ایجاد خسارت های مالی و جانی رخ داده در ایران و جهان در ایام شیوع بیماری کووید19 گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث این معاونت با همکاری کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه، بر آن شد تا در خصوص روش نگهداری، انتقال و استفاده ایمن از کپسول اکسیژن آموزشهای عمومی و تخصصی را به صورت وبیناری و غیر حضوری برگزار نماید، به همین منظور دوره های پیش گفت به تناوب برای همکاران شاغل در واحد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حال برگزاری می باشد.
لینک کوتاه خبر :