جلسه هماهنگی ناظرین وزارتی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، جلسه هماهنگی ناظرین وزارتی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در تاریخ سه شنبه 2 ابان ماه سال جاری، با حضور آقای دکتر جباری مدیرکل مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و آقای مهندس آقا بابائی کارشناس گروه ساختار مرکز مدیریت شبکه وزارت، آقای دکتر قدس ریاست دانشگاه و معاونین دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، جلسه هماهنگی ناظرین وزارتی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در تاریخ سه شنبه 2 ابان ماه سال جاری، با حضور آقای دکتر جباری مدیرکل مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس و آقای مهندس آقا بابائی کارشناس گروه ساختار مرکز مدیریت شبکه وزارت، آقای دکتر قدس ریاست دانشگاه و معاونین دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر جباری گزارشی از روند نظارتی خود از شهرستان مهدیشهر ارائه نموده و بیان داشت، "دانشگاه در انجام سرشماری بسیار خوب عمل کرده و شرایط اولیه استقرار برنامه در شهرستان از وضعیت مطلوبی برخوردار می باشد" و از زحمات ریاست دانشگاه و همکاران معاونت بهداشتی تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه گفت: فقط در زمینه تبلیغات و افزایش سطح آگاهی عمومی مردم نیاز قدمهای موثر بیشتری برداشته شود.
سپس دکتر سید سعید کسائیان گزارش اقدامات انجام شده را ارائه داده و درخصوص چالش های موجود در اجرای برنامه نکاتی بیان کرد. در ادامه جلسه دکتر قدس گفت: اولویت ما در سال جاری، حوزه بهداشت و برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع می باشد و با تمام قوا و امکانات موجود از اجرای این برنامه در حوزه دانشگاه حمایت می نماییم.
در پایان تمامی معاونین، آمادگی خود را برای همکاری با معاونت بهداشتی و حمایت از اجرای بهینه برنامه اعلام نمودند