برگزاری کمیته دانشگاهی سلامت نوزادان توسط معاونت بهداشتی دانشگاه
کمیته دانشگاهی سلامت نوزادان روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه 1401، با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، معاونین بهداشت و درمان، مدیر گروه و اعضاء هیات علمی کودکان و کارشناسان ستادی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، کمیته دانشگاهی سلامت نوزادان روز دوشنبه هفدهم بهمن ماه 1401، با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، معاونین بهداشت و درمان، مدیر گروه و اعضاء هیات علمی کودکان و کارشناسان ستادی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در ابتدا دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه مقدمه ای در خصوص رسالت کمیته سلامت نوزادان و نقش آن در ساماندهی خدمات و مراقبتهای نوزادی بیان نمود. سپس کارشناس سلامت مادران معاونت بهداشتی به ارائه شاخص های برنامه پرداخت. همچنین اساتید و کارشناسان به بیان نظرات و چالشهای برنامه نوزادان پرداختند.
در پایان دکتر کامران قدس ضمن تاکید بر ساماندهی خدمات و مراقبتهای نوزادی بیان کرد: "با همدلی و کمک مشکلات را حل خواهیم کرد و شاهد رشد و ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی سمنان خواهیم بود".
لینک کوتاه خبر :