برگزاری کارگاه آموزشی مراجعین به مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و آموزش دستورالعمل بیماری هپاتیتC در معاونت بهداشتی دانشگاه

برگزاری کارگاه آموزشی مراجعین به مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و آموزش دستورالعمل بیماری هپاتیتC در معاونت بهداشتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، کارگاه یک روزی ویژه پزشکان مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و مراکز خدمات جامع سلامت، روز سه شنبه تاریخ11 بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد دانشگاه، به همت گروه مدیریت بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، کارگاه یک روزی ویژه پزشکان مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و مراکز خدمات جامع سلامت، روز سه شنبه تاریخ11 بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد(ع) ستاد دانشگاه، به همت گروه مدیریت بیماری های معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار گردید.

در این جلسه که با ارائه دکتر زهرا شریف  رئیس مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری و ژنتیک  و استقبال خوب پزشکان همراه بود، حاظرین در جلسه نسبت به آخرین دستورالعمل های مدیریت و مشاوره با مراجعین مراکز مشاوره بیماری های رفتاری و همچنین مراجعین دارای رفتارهای پرخطر به مراکز خدمات جامع سلامت آشنا شدند.

دکتر زهرا شریف ، انگ زدایی و برخورد مناسب را از مهمترین راهکاری جلب حمایت و همکاری مراجعین رفتارهای پرخطر برشمرد.

همچنین افزود: همیشه نه فقط از نگاه خود، بلکه در مورد مراجعین پرخطر باید با شرایط آنان یا از خط کش آنان به مسائل و اتفاقات نگریست تا بتوان فرایند و برنامه درست حمایتی و درمانی اتخاذ کرد.

  • کد خبر : 42281
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *