برگزاری دومین جلسه سومین دوره شورای بهورزی و ارتقاء مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی دانشگاه توسط معاونت بهداشتی
برگزاری دومین جلسه سومین دوره شورای بهورزی و ارتقاء مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی دانشگاه توسط معاونت بهداشتی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، دومین جلسه سومین دوره شورای بهورزی و ارتقاء مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی دانشگاه توسط معاونت بهداشتی در تاریخ 20 دی ماه سال جاری در سالن امام جواد (ع) برگزار گردید.
در این جلسه دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه به بیان اهمیت و نقش شورای بهورزی در ارتقاء مراقبت های اولیه بهداشتی درمانی، بهبود شاخصهای بهداشتی و درنهایت ارتقای سلامت جامعه پرداخت.
در ادامه آقای مهندس عباس دارایی معاون فنی معاونت بهداشتی ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منظم و مستمر با دستور کار مشخص از سطح خانه بهداشت تا سطح ستاد، در خصوص طراحی مداخلات و ارائه پیشنهادات جهت ارتقای کیفی ارائه خدمات بهداشتی درمانی توضیحاتی ارائه نمود.
سپس نمایندگان بهورزی هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در خصوص اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات و چالشهای موجود گزارش دادند.
در پایان بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد ضمن پیگیری مصوبات صورتجلسه، راهکارها و پیشنهادات بهورزان در خصوص رفع مشکلات و چالشها و همچنین ارتقای فرایند و خدمات ارائه شده، توسط نمایندگان شورای بهورزی جمع بندی و بعد از بررسی در شورای بهداشتی و مرکز آموزش بهورزی شهرستان به معاونت بهداشتی ارسال گردد.