برگزاری دوره آموزش عمومی اهمیت جمعیت، فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی از منظر روانی اجتماعی

برگزاری دوره آموزش عمومی اهمیت جمعیت، فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی از منظر روانی اجتماعی

 برگزاری دوره آموزش عمومی اهمیت جمعیت، فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی از منظر روانی اجتماعی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، دوره آموزش عمومی اهمیت جمعیت، فرزندآوری و آسیب های تک فرزندی از منظر روانی، اجتماعی جهت کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه در تاریخ  30 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن همایش امام رضا ( ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جمعی از کارکنان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، مباحث آموزشی در خصوص نقش فرزند آوری بر هماهنگی با نظام خلقت، تقویت بعد کودکی، افزایش اعتماد به نفس، ارتقای سلامت روان، شادی و نشاط، افزایش انعطاف پذیری و ... توسط خانم دکتر حوا سام خانیانی کارشناس سلامت روان معاونت بهداشتی، ارائه گردید.

در پایان نیز به سوالات شرکت کنندگان در جلسه پاسخ داده شد.

  • کد خبر : 44341
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *