برگزاری جلسه شورای پیام گزاران سلامت استان ذیل دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، اولین جلسه شورای پیام گزاران سلامت استان ذیل دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان در تاریخ 6 / 4 / 1401 در سالن امام جواد ( ع) ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر سید سعید کسائیان جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان و پیام گزاران سلامت دستگاههای اجرایی برگزار گردید.
دراین جلسه دکتر سید سعید کسائیان ضمن مرور مجدد شیوه نامه پیام گزاران سلامت استان، بر لزوم همکاری و هماهنگی های بین بخشی به منظور هم افزایی و بهره برداری از همه ظرفیت ها برای پیشبرد برنامه های سلامت تاکید کرد وخواستار مشارکت و همراهی فعال و موثر پیام گزاران سلامت برای مقابله با چالش ها و نیازهای سلامت در استان و اجرای مصوبات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، شد.
در پایان به منظور آشنایی و جلب حمایت پیام گزاران سلامت در خصوص سه سند ملی مصوب شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور شامل "سند ملی سلامت سالمندان" و " قرار گاه جوانی جمعیت " و " سند ملی پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر" توضیحاتی ارائه گردید.
لینک کوتاه خبر :