انجام اولین نمونه گیری به صورت رپیت تست با استفاده از کیت تشخیص سریع کیفی آنتی ژن SARS-COV-2
انجام اولین نمونه گیری به صورت رپیت تست با استفاده از کیت تشخیص سریع کیفی آنتی ژن SARS-COV-2
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان. در راستای اجرای گام چهارم مدیریت و کنترل اپیدمی کووید -19 به شیوه محله و خانواده محور(طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در تاریخ 11 آذر ماه سال جاری اولین نمونه گیری به صورت رپیت تست با استفاده از کیت تشخیص سریع کیفی آنتی ژن SARS-COV-2 با حضور دکتر جندقی معاون بهداشت دانشگاه، در مرکز منتخب 17 شهریور سمنان انجام شد.
این نمونه گیری برای تشخیص سریع و کیفی آنتی ژن SARS-COV-2 ( کرونا ) انجام می شود.
لازم به ذکر است طرح حاج قاسم سلیمانی با هدف، مدیریت و کنترل اپیدمی کووید - 19 به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت " برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت " در حال اجرا است .
با ورود این طرح به مرحله جدید شرایط برای پیدا کردن بیماران بیشتر فراهم خواهد شد.