آزمون کتبی بیست و ششمین دوره پذیرش بهورز برگزار گردید

 آزمون کتبی بیست و ششمین دوره پذیرش بهورز برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، آزمون کتبی بیست و ششمین دوره پذیرش بهورز(استخدام پیمانی) درتاریخ 28 مرداد ماه  1399 راس ساعت 10 صبح،  در محل مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی،  برگزار گردید.

لازم به ذکر است، این آزمون برای تکمیل کادر بهورزی شهرستانهای سمنان ، سرخه و گرمسار به ترتیب جهت خانه های بهداشت رکن آباد، لاسجرد و شهرک صنعتی برگزار شد.

مدارک متقاضیان شرکت کننده در این دوره پذیرش،  توسط کمیته آزمون دانشگاه بررسی و واجدین شرایط طبق شیوه نامه پذیرش بهورز،  برای حضور در آزمون کتبی فراخوان شده اند.

پذیرفته شدگان در این آزمون برای مصاحبه تخصصی معرفی خواهند شد.

 

  • کد خبر : 27094
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *