جلسه آموزشي نحوه استفاده از تجهيزات پزشكي دربرنامه ايراپن از طریق وبینار برگزار گردید

جلسه آموزشي نحوه استفاده از تجهيزات پزشكي دربرنامه ايراپن از طریق وبینار برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان  درراستای اجرای برنامه مراقبت بیماریهای غیرواگیر وبه منظور اجرایی نمودن طرح ایراپن درشرایط کووید19، جلسه آموزشی درخصوص نحوه عملی استفاده از تجهیزات پزشکی دربرنامه کنترل دیابت، چربی بالا و سرطان های پستان، سرویکس و روده بزرگ برای مراقبین سلامت و بهورزان مراکزخدمات جامع سلامت منتخب حضرت رقیه(س) و مرحوم فریدون فامیلی(جمعیت 50 هزار نفر منتخب دانشگاه) به صورت ویدئوکنفرانس کشوری روز دوشنبه 27 مرداد ماه 1399 در سالن امام جواد (ع ) دانشگاه برگزار گردید. با توجه به گفتگوهای انجام شده در وبینارمقرر گردید از اول مهرماه سال جاری فرایندهای تعریف شده درجمعیت تحت پوشش این دو مرکز اجرایی گردد.

  • کد خبر : 27080
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *