کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و پیشگیری از خودکشی در معاونت بهداشتی برگزار شد.

کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و پیشگیری از خودکشی در معاونت بهداشتی برگزار شد.

کارگاه ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و پیشگیری از خودکشی به همت واحد سلامت روانی ، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور تمامی روانشناسان این حوزه برگزار گردید . مدرس این کارگاه خانم دکتر زاهدی بودند.

کارگاه آموزشی ارزیابی و درمان اختلالات روانپزشکی و پیشگیری از خودکشی جهت پزشکان و روانشناسان شاغل در مراکز جامع خدمات سلامت استان و کارشناسان سلامت روان ستاد مراکز بهداشت شهرستان های تابعه در تاریخ ۳ دی ماه سال جاری، به دو صورت غیر حضوری  و حضوری در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید. در ابتدای این کارگاه مباحثی در خصوص آشنایی با چارچوب جدید برنامه های سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد توسط خانم میرمعصومی رئیس گروه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی ارائه شد. سپس، خانم دکتر صفایی "روانپزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان"، مطالبی را درخصوص تشخیص و درمان اختلالات خودکشی و اضطرابی بیان داشت. در ادامه سرکار خانم دکتر زاهدی "روانپزشک" در خصوص اختلالات خلقی صحبت نمودند. در پایان هر یک از حاضرین در جلسه سوالات خود را طرح و پاسخ آن را از اساتید دریافت کردند. 

 

  • کد خبر : 41566
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *