نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه

نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه

 نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، روز دوشنبه دوم آبان ماه سال جاری نشست هم اندیشی نمایندگان پزشکان و ماماهای خانواده شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت، در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر فرشید فریور گزارشی از تغییرات برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی از ابتدای سال 1401 ارائه نمود و در ادامه اعضای حاضر در جلسه پیرامون مشکلات و مسائل پزشکان و ماماهای شاغل در برنامه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • کد خبر : 40280
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *